Razem 260 234 ogłoszeń !
Bezpłatne ogłoszenia, komis, oferty
PL CZ SK DE AT CH FR IT UK US ES HU
» Filtruj ogłoszenia według:
-
tylko ogłoszenia ze zdjęciem
» Sprecyzowanie filtru - kliknij tutaj, aby zobaczyć pozostałe mozliwości
Szukać słowa czy wyrażenia
Wybór województwa czy powiatu
Cena od - do
Oferuję / Szukam
Firmowe / prywatne
Ogranicz maks.datę dodania ogłoszenia
W tabeli / normalny spis
W kolejności według ...
Tylko ogłoszenia ze zdjęciem
24.02.2013 11:27
Z

Pomoc

POTRZEBUJE POMOCY JESTEM SAMOTNA MATKA 2dzieci JEST MI CIEZKO PONIEWAZ STRACILAM PRACE I NIE MAM ZA CO ZAPLACIC MIESZKANIA MOGE ZNALES SIE NIEDLUGO POD MOSTEM MOZE SA LUDZIE KTORZY MI POMOGO FINASOWO I MATERIALNIE NR KONTA 50 1020 5558 1111 1907 0050 0052
Cała Polska
+48505541105
16.01.2013 22:57
Z

Potrzebuję wsparcia

Witam.Mam na imię Marcin,jestem 24 latkiem.Jestem w trudnej sytuacji finansowej,nie mam pracy.Czeka mnie poważna operacja nerki a potem częste i długie wizyty w prywatnych przychodniach u specjalistów.Niestety wizyty prywatne i badania kosztują a mnie na to nie stać:(. W związku z tym proszę ludzi dobrej woli o wspomożenie mnie symboliczną złotówką.Pieniążki proszę wpłacać na numer konta:72 1140 2004 0000 3602 7460 5288. Za okazaną pomoc i każdą złotówkę serdecznie dziękuję.
Cała Polska
+48514709202
Witam,jestem samotna matka mieszkajaca jeszcze u konkubenta naduzywajacego alkoholu,poszukuje samotnej ale naprawde porzadnej i uczciwej matki do wspolnego wynajmu mieszkania w okolicach wolomina.Mam 2 corki w wieku 3 i 5 lat.Alimenty i rodzinne,wiec jakos wspolnie by sie cos dokonalo(opieka nad dziecmi,praca),by jakos ulozyc te zycie,ja mam 28 lat.Potrzebuje rowniez odziezy dla corek od 98-116,butow 25,26,i dla siebie odziezy 36-38.Mieszkam kolo Grojca.Za koszty przesylki zwroce.
05.01.2013 10:43
Z

PROŚBA

Zwracam się z błaganiem o pomoc do wszystkich ,którzy to czytaą.Znalazłam się w dramatycznej sytuacji.Wychowuję czworo dzieci,straciłam pracę.Tuż przed świętami odłączyli nam prąd.zalegam z opłatami za czynsz,wode,gaz.Nie mam pieniędzy na jedzenie i opał.Nigdy nie sądziłam,że będę w taki sposób o pomoc ,ale nie mam wyjścia.Błagam ,pomóżcie mi.aby napisać to ogłoszenie korzystam z uprzejmości sasiadki.Błagam ,nie bądźcie obojętni.Przysięgam na życie swoich ... więcej »
28.11.2012 21:33
Cena: 10 000 Zł.
Z

Inwestorze! Pomóż spełnić moje marzenia!

Ogłoszenie dość banalne, ale dlaczego by nie spróbować. Planuję otworzyć swój własny niezależny biznes, co jest moim marzeniem od lat. Potrzebuję jeszcze 10 000zł. Robię wszystko co mogę ale nadal brakuję mi tej kwoty. Proszę o pomoc. Jak się ustabilizuję na pewno oddam. Jeśli chcesz mi pomóc z czystym sercem to jest mój numer rachunku 39 1020 4027 0000 1902 1072 7875. Dziękuję za pomoc! Spełniłeś moje marzenie!
Cała Polska
+48534193444
Dzień dobry. Zwracam się do wszystkich ludzi, którzy pragnęliby ofiarować pomoc mojemu ciężko choremu bratu. Ma 17 lat. Choruje na pierwotną żółciową marskość wątroby. Jego stan jest na tyle ciężki, że jedynym sposobem uratowania jego życia jest przeszczep organu. Nie może skorzystać z możliwości przeszczepu rodzinnego, co wyklucza nadzieję na szybkie wykonanie zabiegu w Polsce, i przygotowuje się do leczenia w jednej z klinik zagranicznych. Nawiązałem już ... więcej »
30.10.2012 16:07
Z

Biedna rodzina wielodzietna

Jesteśmy rodziną wielodzietną,teraz kiedy skończył sie okres na prace sezonowe zapanowała u nas straszna bieda brakuje nam na wszystko,jedzenie,opłaty,środki czystośći ,jakies drobne słodycze dla dzieci prosimy o pomoc w formie rzeczowej
15.10.2012 21:26
Z

Pilnie poszukuje pomocy

Jestem w 4miesiacu ciazy ojciec dziecka wzia na mnie kredyt i mnie zostawil nie chce sie przyznac do ojcostwa pochodze z biednej rodziny nie mam z czego zyc pracowalam na czarno a teraz juz mnie nikt nie chce do pracy ;{ nie wiem co mam robic z czego utrzymam dziecko nie moge liczyc na niczyja pomoc jestem uczciwa prosze nawet o najmniejsza pomoc naprawde bardzo jej potrzebuje musze splacac raty 790zl miesiecznie a nawet nie mam z czego zyc juz nie wiem co ... więcej »
29.09.2012 11:32
Z

Prosze

Przyjme regaly ,lade do sklepu spozywczego.jestem osoba bezrobotna ,dzieci w wieku szkolnym i chcialam zalozyc dzialalnosc gospodarcza,moze byc za drobna oplata,dziekuje
Witam serdecznie,mam na utrzymaniu 6 dzieci w wieku szkolnym,utzrymujemy sie z zas.rodzinnego i alimentow oraz sporadycznej pomocy m.o.p.s.Brakuje nam zywnosci odziezy dla dzieci w wieku od 7 do 13 lat,letnia odziez ,obuwie rozm.od 32 do 37,wiem ze kazdemu jest ciezko w dzisiejszych czasach dlatego nie prosze o pomoc finansowa lecz o rzeczy ktore sa zbedne,zalegaja lub sa po prostu małe.Jezeli ktos z Panstwa może pomoc nam ,bardzo prosze,teraz zaczynaja si ... więcej »
Cała Polska
+48509107739
REKLAMA
REKLAMA
22.06.2012 12:51
Z

Pomocy dla swojego dziecka

Poszukuję osoby, która za max. 1000 zł + opłaty wynajęłaby nam (mi, mojemu partnerowi i naszej 4 letniej córce) mieszkanie w Warszawie lub z bardzo dobrym dojazdem do Warszawy. Koniecznie bez kaucji. Umieszczam to ogłoszenie tutaj, bo wiem, że kwota którą jesteśmy w stanie zapłacić jest niska. Jesteśmy w bardzo trudnej sytuacji, bo po wynajęciu mieszkania od oszustki wpadliśmy w długi, więc musieliśmy wyprowadzić się pod Warszawę. W następnym mieszkaniu ni ... więcej »
21.06.2012 11:37
Z

Prosze o pomoc.

Zwracam się z gorącą prośbą do wszystkich państwa.Jestem samotną matką na utrzymaniu mam jeszcze 5-ro uczących się dzieci.Nie stać mnie a żeby zakupić mebke na korytarz i szafe najlepiej z półkami może być wąska ta szafa a może być też szeroka.Poszukuje też osób o dobrym sercu którzy pomogą mi załatwić opał na zime teraz puki jeszcze nie podrożał.Nie stać mnie bo ja jestem bez pracy pobieram tylko na dzieci zasiłki rodzinne w kwocie 630 zł o alimenty toczy ... więcej »
17.04.2012 10:05
Z

Pilnie potrzebuje pomocy

Zwracam sie do ludzi o dobrym sercu.Jestem matką samotnie wychowującą dwoje dzieci córka jest niepełnosprawna a syn się uczy ze względu na chorobe corki nie moge podjac pracy i mam duze zaległości w opłatach za mieszkanie bardzo prosze o pomoc finansowo lub znalezieniu uczciwego chałupnictwa.e-mail Iwona5985@wp.pl
Cała Polska
+48506937062
09.03.2012 12:44
Z

Potrzebna pomoc

Witam potrzebuje pomocuw zakupie samochodu jestem osoba niepelnasprawna 1 grupa inw. brak konczyn doolnych.Obecnieposuiadam wysluzone auto ktore wiecej stoi w warsztacie niz jezdzi a jest mi potrzebne do poruszania sie po miescie,przcuje mam odlozone troche pieniazkow okolo 5000 ale to malo sama przerobka auta to koszt okolo 3000, bardzo prosze o wsparcie.Mam 9 miesieczna coreczke i w tej chwili niemam juz szczego odkladac Przemysław nr.konta: 23 1160 2202 0000 0000 3707 1462
05.03.2012 17:50
Cena: 1 Zł.
Z

Pomocy

Kto pomoże odzyskac nam wiare w lepsze jutro choroba zabiera nam wszystko pomóżcie mam 2 chorych braci i mamę której potrzebna jest operacja kręgosłupa i rehabilitacja 79 1050 1025 1000 0090 7667 9092 pomoc na leczenie irechabilitacje
Cała Polska
+48513369152
29.02.2012 22:09
Z

POTSZEBUJĘ POMOCY

Jestem w bardzo tragicznej sytuacji finasowej oraz materialnej proszę o pomoc ludzi dobrego serca o pomoc finasową oraz materialna niemam pienędzy nażycie żywniść ubranie proszę błagam o pomoc ludzi dobrego serca jestem już złamany niewiem dokogo mam sie zwrucic o pomoc czy jest ktoś kto pomoże mi pszetrwać trudny dlamnie czas błagam pomuszcie
Cała Polska
+48518901045
24.02.2012 00:00
Z

Szukam pomocy

Sama wychowuje dwie córki w wieku 8 i 11 lat oraz syna z lekkim stopniem upośledzenia wynajmuje mieszkanie niestety nie stać mnie na zapłate nawet rachunków a przedewszystkim chodzi o żywność i odzież jesteśmy w trudnej sytuacji materialnej.bardzo je kocham jesli ktos chcialby nam pomoc to bym byla wdzieczna za pomoc przyjme wszystko licze na ludzi którzy mogą mi pomóc jeśli chcesz pomóc finansowo podaje numer konta pko 08 1020 5170 0000 1802 0091 3772 chc ... więcej »
08.02.2012 08:21
Z

Darowizna

Potrzebne wsparcie finansowe dla Firmy budowlanej 27 1050 1504 1000 0023 0320 4156 Dziekuje
Cała Polska
+48504993178
23.01.2012 13:35
Z

Pomoc

Witam szukam osob chetnych pomoc matce trujki dzieci. Potrzebne są pampersy,mleko,kaszki dla rocznej dziewczynki oraz jedzenie dla pozostalej dwujki dzieciaczkow,jesli ktos ma ubranka tez sie bardzo przydadza. aleqsandra12345@wp.pl
Cała Polska
+48513876463
PROSZĘ! POMÓŻ MAKSIOWI PRZEKAŻ SWÓJ 1% Z PODATKU NA LECZENIE - ROZLICZ SIĘ SERCEM Maksymilian Martowicz ur.31.03.2009 z zespołem rzadkich wad : Gastroschisis. Od pierwszej doby życia przez ponad miesiąc Maksio przebywał na Oddziale Intensywnej Opieki Dziecięcej ,ponieważ jego stan był bardzo ciężki . Maksio choruje również na Artrogrypozę kończyn górnych Stan Maksia wymaga intensywnej rehabilitacji i zaopatrzenia w sprzęt ortopedyczny . Mimo bariery ... więcej »
Ogłoszenia 21 do 40 z 96
wyszukiwanie
Logowanie
REKLAMA
© 2003-2010 Hiperogłoszenia (Bezpłatne ogłoszenia, alfabet firm, katalog produktów - wszelkie prawa zastrzeżone)